Efterlängtat äntligen


Äntligen, äntligen, efterlängtat äntligen. Jag är tillbaka i min fotografering och som jag har saknat den!
Dagen har ägnats åt självporträtt, ja, det kan ses tråkigt men om man inget har att göra, vad gör man då?
När jag inte fotat har jag redigerat lite foton, men även satt mig på en utemadrass och med hjälp av enbart armar knuffat mig fram på en uppåtsluttande åker, gissa om det var jobbigt? Haha, låter säkert helt sjukt när jag bara skriver det såhär, men anledningen var att jag skulle upp i skogen och hade ingen ork att plumsa hela vägen.

Sedan har jag funderat lite över hur jag kan få ihop lite pengar, vill ju nämligen köpa det där objektivet som jag har tjatat om nu i månader (okej, det var en liten överdrift!)
Kommande dagar kommer ni få se en salig röra av hästar, porträtt på syskon och självporträtt, men ni kommer absolut inte kunna klaga över att det är för lite foton! Och jag slipper gräma mig över att jag är så dålig på att uppdatera!

Nu, kära vänner, ska jag åter ut i solen och njuta lite av boken Bilden av Phoebe. Pappa ska ta med datorn på ett möte, så mig lär ni inte höra av på länge. Haha. KRAM.


Kommentarer
Postat av: Charlie

Vilken fin blogg!! kolla görna in min blogg och lämna en kommentar!!

2009-04-15 @ 19:59:36
URL: http://absolutchallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0