En trevlig ledig fredag


Den här dagen har varit toppen, frånsett att jag väcktes klockan 07.16 när jag var ledig idag (?!). Kan ni gissa av vad? Jo, bråkande bröder. Hmph.
Mötte Agatha och Agnes, vi åt tacos på skolan och åkte sedan och fikade på Hanséns. Efter det har jag och Agnes ägnat dagen åt att fota Tuva, Agnes hund. Även ett par tranor hamnade på bild. Agnes lånade sin systers systemkamera och då passade vi på att fota varann. Vi besökte även Agnes kompis Vickan. Dagen bestod av att äta; först frukost, kort därpå lunch, direkt efter det fika och sedan, hemma hos Vickan, fika igen! Jag är mätt nu, hihi.

Nu ska jag ladda över bilderna till datorn så får ni se lite i kväll, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: åsah

kul att du hittar på saker! låter trevligt med tacos! det skulle man äta nån dag... imorrn är det tävling.. hjälp!

2009-04-24 @ 22:13:49
URL: http://vazy-aila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0