Jag försover mig aldrig!


Det här pågår i mitt huvud på morgonen i drömmarnas värld
Hur mycket kan klockan vara? Det känns som att jag är alldeles för utvilad för att ha sovit sen klockan elva igår kväll. (Det creepy är att jag sov när jag tänkte dessa tankar!)
Helvete! Klockan är 06:48!
På två röda sekunder stod jag uppe i duschen. Jag har aldrig försovit mig förut, så det här var första gången. Jag hade en kvart på mig att duscha, äta frukost, borsta tänderna och klä på mig. Det låter säkert som väldigt mycket tid, men jag är en sölkorv på morgonen. Men det bra med det hela var att jag tog det hela väldigt lugnt, jag kände mig inte alls stressad. Hann i tid med bussen och nu har jag just haft svenskalektion.

Idag är det tacos till lunch, men vet ni vad?! Jag ska till tandläkaren och måste ta bussen som går 11:05, vilket betyder att jag missar lunchen. Shit också.

Som tur är så har jag underbara kompisar som förgyller min dag. TACK. Nu kommer jag ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: åsah

ja! jag har inte kontakt med en enda person från högstadiet.. kanske man träffar dom nån gång då och då.. men har ändå inte så mycket gemensamt med dom direkt.. blev bättre på gymnasiet, tur att det är så för dig med!

2009-04-03 @ 10:23:11
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: Paulina

SV:

Det ska jag absolut göra :)

Ha en trevlig helg du med ! :D kram.

2009-04-03 @ 13:06:18
URL: http://paaauliiinaaa.blogg.se/
Postat av: angee

sv: åh, tack så mycket, matilda! glad att du gillar dom :)

2009-04-03 @ 13:55:20
URL: http://angeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0