Not a failure, yet


Det här var en lyckad dag, jag är glad och aningen mörbultad sen igår och nu ska vi inte överdriva här. Tror inte det var så bra att springa på asfalt om jag säger så, haha. Äsch, jag får väl lära mig att ta lite smärta, sånt är bra för kroppen. Dessutom får det mig att koppla bort vissa tankar jag bär omkring på just nu.
Gick halvdag idag, kom till stan klockan halv ett och gick omkring där till klockan halv fyra (!) då jag tog bussen hem. Ca 50 minuter väntade jag på mamma när hon jobbade, annars hade jag aldrig orkat tralla omkring där på stan så länge. Matematiskt sett gick jag på stan i dryga två timmar och det var defintivt nog, åtminstone om jag ska gå på stan i Piteå som inte är alltför stort. Inte nog med träningsvärken, nu tar det ont i fötterna också!
Hittade åtminstone vad jag sökte där på stan.
Har ägnat en halvtimma åt matten och sedan har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på musik och ja, det var allt.

Här kommer foton från Luleå, i söndags, innan allt blev totalt kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0