Sorgset.


Igår var jag på sjukhuset och besökte min mormors tvillingsyster. Hon var inte alls pigg. Det gjorde mig sorgsen.
Det är så svårt att träffa någon, som vanligtvis är en pigg, stark och livsglad person, och som nu ligger helt svag, trött och utan livslust...
Så jag var lite nedstämd resten av dagen.
Vad mer kan jag säga? Under lovet har jag inte gjort mycket, men det grämer mig inte.
Just nu är jag bara rädd att jag kommer köra sönder något när vi kör traktor nästa vecka. 

Var inte tanken att det här skulle vara ett glatt inlägg? Jag lovar, nästa inlägg blir glatt, åtminstone hoppas jag det.



Kommentarer
Postat av: Erika-mode-pyssel-m.m.

Hoppas du också får en bra dag!

2009-04-19 @ 10:47:43
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0