Today's plan


Puh. Nationella i matte klart, så.... skönt. Gick inte så bra som förväntat, men vadå, det kan inte gå bra alltid!
Planerna för denna kväll (YES, jag har faktiskt planer..!) är dukning och diskning, mycket mycket - host host - roligt, och sedan tjejkväll. Dock kommer jag nog gå ensam, ett stort minus. Äh, skitsamma, jag får väl gå där och vara lite (mycket) annorlunda, är jag inte alltid det? Precis, ni är vana nu.

Det är nästan så att jag räknar dagarna till sommarlovet. Jag kommer ihåg klassfesten vi hade den dag vi fick sommarlov, tänk, det var snart ett år sedan! Tiden går alldeles för snabbt, vilket är bra ibland och mindre bra vid andra tillfällen. Nä, nu börjar jag babbla en massa, det ska ni få slippa! Istället får ni faktiskt, inte bara en, inte två, utan TRE foton!

Summer... Past times, but we're on way!

Kommentarer
Postat av: pia

Underbart fina foton som vanligt Matilda =) Vet du vad, jag tycker att vi ska hitta på något någon dag. Det är ju bara att säga till mig då du har tid, för vi bor ju ändå inte så långt ifrån varandra! Hoppas du har det bra! / Pia

2009-04-02 @ 22:20:32
URL: http://piaakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0