Med ett ord, godnatt


Skola idag, som vanligt gick fort och smärtfritt. Efteråt hade vi en tanke om att fota. Regnet grusade nästan våra planer, dock var vi så psykiskt starka att vi klarade av det och ett par foton blev det minsann - jag kan inte påstå att jag tillförde något, det var Ellen som gjorde allt jobb! Men det var ett bra jobb, kan tilläggas!

Hur som, en viss persons lilla tuggummilager ledde mitt förvirrade huvud till en hel del funderingar, där jag stod och väntade på bussen. Regnet öste ner, till höger om mig, till vänster, framför och bakom mig - och självklart över mig!
Kan tuggummin förbrännas i naturen, eller av människan på något sätt? Om inte, vart samlas då alla tuggummin? Om man skulle samla ihop alla tuggummin som människan har tuggat sen dess begynnelse, hur stort område skulle de täcka - tuggumminen alltså?

Nu förstår ni vad som pågår i mitt huvud om dagarna, aningen... tankspridd som jag är. Haha.

Och nu, kära vänner, ska jag faktiskt börja gå och lägga mig. Jag är trött, trött och lite (mycket) sugen på glass. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0