I had an idea, but it went away!


Tanken är väl att jag skriva något här, har jag rätt?
Dagen började med en lång och uppfriskande entimmespromenad. Stekte pannkaka till lunch och skivade bananer till, mums måste jag säga!
Sedan har jag ägnat dagen åt att sova lite grann, förut kunde jag aldrig sova mitt under dagen... men nu på senare tid är det ofta jag har somnat och jag tycker det är mycket skönt. Blir så utvilad då!
Utöver det har jag nyss sett Kalle och Chokladfabriken och jag älskar sättet de har filmat på! Skärpedjupet är oftast helt otroligt bra och vi kan ju inte riktigt klaga på skådespelarna heller, men Tim Burton är något extra helt enkelt.

Sedan börjar planer för lovet ta form, roligt! Mer om det senare, eller, kanske inte det. Vi får se. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag får säga Wow! tillbaka :)



Underbara bilder och vilken kreativitet!

Jag beundrar verkligen dina porträtt bilder och den dansande kvinnan - de är ljuvliga!



Till dig återvänder jag med glädje!

Sov gott!

Anna

2009-04-04 @ 23:15:22
URL: http://vitastunder.blogspot.com
Postat av: Carolina

Vilken häftig bild:D

2009-04-06 @ 02:19:54
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0