Vackra svanar och ensamhet


Igår såg jag svanar, vackra som.. jag vet inte vad.
Har rensat på mitt rum. Det känns tomt jämfört mot förut, fanns ju saker från flera år tillbaka (typ från det att jag var 9, haha!) så det var på tiden att jag bar ut ett par lådor på vinden. 
Idag har jag åkt skidor, fotat och fixat bloggens nya design, det var allt. Tankar har snurrat i mitt huvud, runt runt. 
Lyssnar just nu på lite blandad musik, men för tillfället Fix you av Coldplay och den passar perfekt till min sinnesstämning. På något sätt känner jag mig rätt ensam just nu, ingen här omkring som jag umgås med och de jag umgås med har inte tid, det känns så uppiggande... Okej, det är ju inte direkt flera här som jag umgås med. Hah. Vilka dystra tankar jag har just nu och jag gillar det inte. Jag har inte skrattat ordentligt på hela veckan och det är hemskt. Äldsta lillbrorsan är sur på mig, som vanligt. Han har verkligen fått något emot mig sen jag började på gymnasiet och jag kan för mitt liv inte förstå vad det är. 
Så inte nog med att jag känner mig ensam, jag känner mig hatad också. Tack.

Kommentarer
Postat av: liza

vad fina bilder du tar =D

2009-04-17 @ 22:53:37
URL: http://lizalii.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vilken fin blogg! =D

2009-04-17 @ 22:54:03
URL: http://mathildavikstrom.blogg.se/
Postat av: åsah

men klart du inte är hatad! vi gillar dig! det är lätt att man tänker för mycket när man inte gör så mycket och träffar mycket folk..

du borde kanske lyssna på lite gladare musik? jag vet att jag lyssnade på ganska deppig musik ett tag, då lyssnade jag alltid på deppig musik.. är det deppigheten som gör musiken, eller musiken som gör deppigheten? hoppas du mår bättre snart..

2009-04-18 @ 03:48:17
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Vilka fina bilder, jag såg oxå svanar för ngn dag sen, men då var jga och red så man kunde ju inte precis ta någr bilder... ;)

2009-04-18 @ 08:33:45
URL: http://rgpics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0