Med tanke på hypnotisering...


Jag och tjejen jag jobbar tillsammans med brukar ägna "dötid" åt att prata. Idag kom vi in på ämnet hypnotisering när vi pratade om daim - och ja, jag vet hur vi kom dit, haha.
Hon berättade att en släkting kunde hypnotisera andra, vilket jag aldrig hade trott på förut. Han hade bland annat hypnotiserat min jobbarkamrats syster så att hon förlorade känseln i sin hand. Någon bet henne i handen och hon kände ingenting. En annan hypnotiserade de till att tro att siffran fem inte existerade. Den tjejen fick frågan om hur många fingrar hon hade, och hon svarade elva.
Tänk om man skulle få bli hypnotiserad. Jag vet vad jag skulle vela förändra med mig själv, och det är att jag skulle vela bli lite modigare. Att jag skulle våga prata med fler personer, våga hitta på saker, som jag inte gör nu. Inte överdrivet modig heller, utan mer normalt.
Annars kanske jag skulle vela tänka att jag är snygg, men det handlar mer om självförtroende och på den biten har jag redan kommit ganska långt, så det skulle vara roligt att fortsätta kämpa..

Om du hade blivit hypnotiserad, vad hade du velat hypnotisera dig till då?

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hejsan jag har precis börjat med en outlet där jag säljer massa saker som bara har blivit hängandes i garderoben och som jag inte har någon användning för då jag knappt använt något av de, och de gör sig självklart bättre hos någon annan :)



Så ta dig en titt på min outlet, här är direkt länken: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Tack på förhand.. Kram lisette

2009-08-06 @ 23:34:16
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag skulle vilja bli modigare mot personer jag inte känner, och att jag kan hypnotisera bort mitt tinnitus. :(

2009-08-07 @ 11:22:58
URL: http://vantida.blogg.se/
Postat av: Mirjam

jag vill velat att ändra mig att vara mer modig, typ våga mer att prata med folk. nästan samma som du. och behöver inte känner mig som nedsatt så ofta men det är egentligen mina känslor som tar över mig.

2009-08-07 @ 16:06:07
URL: http://karamirj.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag hade velat få bättre självkänsla & verkligen våga lite mer normala saker.

2009-08-12 @ 14:13:07
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0