MER FÄRG ÅT FOLKET!



Min bror borta i Spanien bad om "mer färg till folket!" och självklart ska han få det. Varsågod Albin! Hoppas att han blev glad nu!

Idag ska jag jobba, så vi får se om jag har någon vidare ork till att blogga när jag kommer hem. Dock finns det en risk att det dyker upp fler barnporträtt (förlåt, jag kan inte hjälpa det!).

Finns det något du vill se mer av, något du kan tänka dig att jag har i mitt arkiv kanske? (Ja, åtminstone så långt tillbaka som i mars i år). SKRIV, jag vill veta precis allt!

Kommentarer
Postat av: Ragna

Dina barnporträtt är så fina så det är helt ok att du lägger upp så många :)

2009-08-13 @ 15:39:34
URL: http://ragnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0