12 Februari


Det har varit lite tomt på bilder de senaste dagarna känner jag och tyvärr dyker inte särskilt många fler upp idag.
Har haft två mycket roliga dagar med fotografering hit och dit, inte bara Elisabet hamnade på bild utan Alex, Frida och Ellen också. Vi får inte glömma Agatha och Jeanett. Ja, fullt upp har jag och de andra haft (åtminstone på rasterna).

Sedan är det inte enbart jag som har fotat, det har varit många som testat och tyckt det har varit väldigt och roligt och även fått till ett par fina foton!

Jag hade åtminstone som tanke att slänga upp ett foto från idag så att ni inte tröttnar helt på bloggen.
En glad bild med äkta glädje i, men jag ska nog inte tala om vad som fick Alex att skratta så. Haha...

Som ni kanske har märkt tycker jag om foton med glada personer, till jämförelse mot mina ofta mörka noveller.

Another laugh. Konverterad till sv/v, lite ändrade nivåer och softad.

Nikon D200 + Tamron 70-300 f/4-5.6

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Grejen är ju att jag vill kunna skicka vidare dem som en fin gest, men jag får utmaningar och utmärkelser så gott som varje dag och eftersom jag inte skriver så jättemånga inlägg om dagen längre så blir det lite mer än vad mitt inehåll i bloggen pallar :/

2009-02-13 @ 10:55:37
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Tilda - fotoblogg

Jahaa, det är du som är Quality på pixbox! :D Jag heter TIILDIX, :)

2009-02-26 @ 18:30:14
URL: http://tildix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0