27 Februari


Slänger upp lite foton från den här veckan, som ni kanske har sett. Drar till stugan på sportlov nu och tänker verkligen njuta av livet! För det är verkligen underbart vid denna tidpunkt. Okej, lite trött är jag väl, men vaknade klockan 6.59 eftersom jag skulle hinna föra över bilder till datorn och sedan packa för resten av veckan.

Jag kommer nog inte sitta överdrivet mycket vid datorn, men för att ni inte ska tröttna helt kommer jag slänga upp ytterligare ett par porträtt från den här veckan, fast under sportlovet förstås. Haha.

Ha ett underbart sportlov eller en underbar vanlig vecka!




Kommentarer
Postat av: Erica

Sv; Tack så jättemycket <3 Jag ha redan din blogg på bloglovin, så då premunuerar vi på varandra xP

2009-02-28 @ 10:43:46
URL: http://aerandir.blogg.se/
Postat av: mimmi

ha det så trevlig på lovet:)

2009-02-28 @ 21:32:59
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0