Agatha


Idag fick jag äran att fota Agatha - och flera andra. Agatha var jätteduktig framför kameran, glad och personlig, precis som hon alltid är. Nu kan jag stolt pricka av ytterligare ett porträtt (mitt mål är att fota 5 fina porträtt på klasskamrater).
Ljuset var inte riktigt på min sida idag och den externa blixten hade pappa på jobbet, så vi fick gå ut och fota och sen testade jag lite foton i fönsterljus. Visst är Agatha en duktig modell?

Tack Agatha! - och Elisabet som agerade "manager" och hjälpte till "behind the scenes".


Nikon D200 + Tamron 70-300 f/4-5.6
Har ljusat upp, lagt på softade lager.


Nikon D200 + Tamron 70-300 f/4-5.6
Uppljusad och beskuren.


Nikon D200 + Tamron 70-300 f/4-5.6
Uppljusad.


Nikon D200 + tamron 70-300 f/4-5.6
Konverterad till sv/v, uppljusad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0