Plugg?


Igår stannade jag kvar efter skolan och gjorde nästan klart fysikrapporten tillsammans med Elisabet och Jeanett. Jag var där till klockan tio över sju och när jag kom hem väntade något väldigt roligt, nämligen dukningen. Mina syskon hade gjort klart maten och satt och tittade på teve, maten hade nästan kallnat.
Mamma kom hem samtidigt som mig och frågade varför det inte ätit (klockan var nästan åtta) och de svarade: "Det är ju Matildas dukdag och hon kom inte hem förrän nu!".
Mina syskon har åldrarna 6-15 år och alla 6st var hemma och tittade på tv! Nu kanske ni (som inte redan har förstått vilka jobbiga syskon jag har) förstår vilket liv jag har ibland. Haha.

Och så två bilder från i onsdags, lite roliga bilder på Agatha och Elisabet och så får ni njuta av dem under dagen, jag ska nämligen plugga idag också. Usch, prov nästa vecka (trakortkortet!) och jag är inte förberedd.




Kommentarer
Postat av: emma

svar; haha, vad söt du är. tack så mycket :)

2009-02-06 @ 16:40:46
URL: http://emloer.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej! :)

såg i ditt senaste inlägg att du fotat med en Nikon D70, gör du det med alla bilder? :) Nämligen så att jag också har en.. ;) haha.



gillade dom här bilderna, speciellt den första, färgerna och ljuset och sånt var skithärligt. :)

2009-02-08 @ 14:03:22
URL: http://kallamigellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0