Simma upp mot ytan igen


Kl 15.30
Jag är inte glad idag. Varför ska man vara så oerhört negativ? Andra personer som är negativa gör att fler blir det och det är vad som hänt idag. Jag mår bara dåligt när andra blir sura på mig.
Sedan åkte mormor in på sjukhus igår kväll, hon har redan åkt in en gång förra veckan. Stackars underbara mormor.
Lite glädje i skolan skulle pigga upp. Hur roligt är det att vara helt deppig? Det är så jobbigt med sånna som aldrig kan se det positiva i livet eller åtminstone försöka. Det är värt det.
Har man inga mål i livet, hur fasen ska man kunna ta sig fram?!!

- - - - - 

Kl 8.00
Nu känns det som att jag har varit ganska personlig, kanske dax att simma upp mot ytan igen, haha..
Idag har jag med mig kameran till skolan och jag är glad!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad bra att du är glad, jag är också glad idag!!!

Kramisar

2009-02-25 @ 13:27:40
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: Sofia

Kom igen nu tjejjen! Du har mycket att vara glad och stolt över! Ut och fota litegrann så kanske du minns!

Synd om din mormor, jag hoppas hon blir bra fort!

2009-02-25 @ 18:11:34
URL: http://sofiafoto.wordpress.com/
Postat av: alex

Hej matilda! jag vet att det är mig du pratar om, och det gör absolut ingenting. Men det jag vill säga är att det inte är lätt att vara glad jämt.

Men jag kan försöka.

2009-02-25 @ 19:44:20
Postat av: veronicasfoto

Du har nog en hel del mål om du sätter dig o tänker efter...

Ett mål är att må bra, ofta. Hur? Fundera, punkta upp ideéer.

Fotograferandet, mål, visioner... Hur ska du utvecklas. Punkta upp...

Börja i liten skala som kommer du snart inse att världen inte är så smal som tidigare idag upplevde den! heja heja!

2009-02-25 @ 19:49:26
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0