23 Januari


I brist på annat fotade jag idag lite självporträtt men också ett par bilder som ska passa som dagens bild, hoppas jag.
Idag har jag inte hller gjort så mycket, tagit det lugnt, skrivit den korta texten Mörka ögon och rädda själar men också tittat lite på Let's Dance (pappa är nämligen i Finland eller åtminstone på väg dit). Jag funderar på att baka något imorgon, kanske bullar. Jag ska självklart ut och fota något, kanske upp i skogen - om det har snöat, annars kanske jag ska fota grannens döttrar. Skulle vara roligt eftersom ena är ett halvår gammal och väldigt söt.

Where you never been. Ändrat nivåer en aningen.

23


Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbar bild Matilda!

2009-01-24 @ 22:55:10
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: Fundera grönt

Läcker bild! Hittade just hit via Camilla. Många fina bilder! Ha det gott!

2009-01-29 @ 21:03:23
URL: http://funderagront.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0