28 Januari


Ännu en dag i skolan. Vissa personer bli man bara såå glad över att träffa, vissa är mindre roliga, tyvärr. Man känner sig lite utanför, helt enkelt. Jag tror att de som bor på skolan känner varann mycket, mycket bättre än vad jag någonsin kommer att känna dem.
Hur som helst, dagen började med den s k stugan, vi får jobba med vad vi vill. Jag var färdig med allt, så jag satt där och lyssnade på ingenting. Very funny.
Till lunch var jag hungrig hungrig och åt snabbt - ovanligt för mig. Resten av dagen var inte vidare intressant.
Kom hem, tittade på TV, åt macka och fotade dagens bild. That's life. Jag tänker fortsätta lite på novellen jag skriver nu.
Föreställ er "Vinden ylade ut sitt klagande läte..." och det är början på en liten kort novell. I hope you will enjoy it, later!

So, today's pic.

When there's no sunshine. Oredigerad.

28

Kommentarer
Postat av: åsah

tack för gratulationen. jag har inte hunnit skriva på länge, så mycket som händer nu! fina bilder som vanligt.. gillade den med läxan! hoppas du har det bra.. har du hittat nån kurs än?

2009-01-28 @ 19:37:37
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: Camilla

Låter som en spännande början på en novell.



Är lite nyfiken så jag frågar, svara om du vill, vilket program läser du på gymnasiet (antar att du går på gymnasiet, eller kanske i nian, beror på när på året du är född)?

Gillar verkligen dina bilder, de har en speciell stil.



Ha det bra

Camilla

2009-01-28 @ 21:18:07
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0