Denna dag


Vissa personer kommer jag nog aldrig förstå mig på.
Hur som helst, idag hade vi massage på gympan och nu har jag inte alls ont i ryggen och axlarna - jag hade bara lite ont innan.

Nu dyker det upp en bild som jag fotade fredagen efter att kameran kom till mig. Ett foto på Elisabet och en söt nordsvensk. Har inte redigerat något, men jag skulle nog vela höja kontrasterna och klona bort höstrået vid hästens öga. Annars tycker jag bilden är jättehärlig.



Idag får vi veta etologibetyget och nu ska vi snart ha matte. Jaha, det blir säkert underbart roligt.

Ha en väldigt trevlig dag, kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättehärlig bild Matilda, tror också att den skulle vinna mycket på att höstrået togs bort.

Blev lite förvånad över ditt gymnasieval, trodde nästan att du skulle gå media eftersom du både fotograferar och skriver så bra. Är det djur du vill jobba med i framtiden?

Jag har gett dig två utmärkelser, titta in på min blogg för att hämta dem.

Kram

Camilla

2009-01-29 @ 19:13:34
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0