Printscreen från hemsida


Här är 2 printscreen från den hemsida som har använt sig utav mina bilder. Visst är det trist? Dessutom är det 7 foton han har tagit utav mig.

Jag lägger till lite info här: På hemsidan finns enbart mina foton, alla 7 st som finns där är fotograferade av mig.

Högst upp på hemsidan står det såhär:
Here you can find all my pictures I have for my project. All my pictures here are copyrighted and taken by me, do not steal my pictures! If you do I will file a lawsuit on you.

Men om man bortser från den här tjuven så är jag faktiskt väldigt glad just nu! Kameran kommer snart, 2 st tidningar mailade mig ang. foton, en privatperson som vill använda mina foton till en redovisning och så något som jag inte är riktigt säker på än, som ni får veta mer om senare! Förresten kommer snart dagens bild upp, men jag har svårt att välja. Ett foto från mitt på dagen me lite oarnge/rosa bakgrund eller så ett kvällsfoto med Smurfit Kappa i bakgrunden?
Vi får se...
1 2

Kommentarer
Postat av: Anonym

det galna är ju att han inte bara tar fotona, utan att han dessutom sätter copyright på det och allt.. han kanske har snott alla bilder från olika ställen.. går det att söka på ett foto och ta reda på om det finns på flera ställen? ifall det är flera så kanske ni alla kunde gå ihop och göra nåt.....

2009-01-09 @ 19:11:08
URL: http://vazy-aila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0