Stukat armen?


Började dagen med att vakna klockan 8.10, ofrivilligt som vanligt. Jag är trött redan nu, usch. 

Har varit allmänt irriterad på mina småsyskon idag, men vi var ut ett tag i alla fall och åkte lite madrass och bob i backen, hehe. Råkades bli påkörd av min lillebror och fick in armen under boben och det vred till så att det gjorde väldigt ont. 
Sedan kunde jag inte öppna dörren med den handen. Som tur är så var det vänstra armen. 
Hoppas att jag inte har råkat stuka armen på något sätt, men jag tror inte att den har svullnat upp något än, så antagligen tar det bara väldigt ont.

 Har fotat några dåliga foton idag, var inte riktigt så full av inspiration som jag skulle kunna vara. Antagligen p g a provet som jag absolut inte kan för tillfället. - Och jag är sån, kanske tyvärr men kanske är det bra ibland också. Den känslan tvingar mig att jobba även om jag inte alls har lust. Det är nog bra, ibland....

Ha en trevlig söndagskväll, det dyker inte upp något foto idag och inte i morgon eller övermorgon, men på onsdag!! finns fyra nya bilder uppe. Har nämligen inte tid just nu, tror jag.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Tack så jättemycket sötnos! :*

Blir verkligen jätteglad att du svarade.



Kolla in mina svar ifrån min frågestund på min blogg ikväll! <3

2009-01-18 @ 17:43:34
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0