I Norrköping


Har spenderat en natt i Norrköping hos en väldigt trevlig familj. Norrköping var en fin och ganska söt stad.
Det var någon som undrade varför min syster och hennes pojkvän pratar en hel del engelska, så jag tänkte att jag likväl kan skriva det här. Min systers pojkvän kommer från Frankrike och de flyttade hit till Sverige (efter att ha bott i bla Skottland, Spanien och Frankrike i ett antal år) och har bott här i drygt ett år nu. Han tränar på svenskan såklart, men det blir en hel del engelska trots det.
Vad mer kan jag säga? Jag har det väldigt skoj här och har fullt upp hela tiden, i stort sett aldrig en lugn stund när det inte händer ingenting. Kul helt enkelt!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Då var du ca 3 mil från mig :)

2009-07-15 @ 16:01:02
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0