If you don't find me, look over here


Nikon D200, Nikkor 50mm f/1.8D

Det var grymt roligt på BodaBorg! Var först i ett lag, som var bra, men efter lunchen så bytte jag lag eftersom jag ville vara lite med någon annan från klassen också! Jag, Erica, Agatha och Agnes var - kort och gott sagt - grymma.
Erica fördrev väntan med att sjunga Grön pension 158.
Vad mer kan jag egentligen säga om mitt lag? Jo, att vi verkligen kämpade hårt och definitivt inte hade tankar om att ge upp.

I morgon har jag fysikprov på morgonen och jag känner mig väl förberedd. Har inte pluggat något denna vecka, frånsett en kort repetition igår. Allt annat har jag pluggat tidigare. Jag känner mig riktigt lugn inför det här provet!
Har någon köpt FS Magasin än? Inte jag, den fanns inte någonstans här i Piteå!

Nu ska jag lägga mig, ska vara pigg imorrn! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Boda borg är så kul!

2009-06-04 @ 22:18:40
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Ragna

Jättefin bild, as usual ;)

2009-06-05 @ 14:23:28
URL: http://ragnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0