Jag har aldrig varit så glad.


Vill ni veta något om mig? Jag har aldrig under alla mina år i skolan varit så glad, skrattat och lett så mycket som jag gör nu.
Förut var jag alltid missnöjd med mig själv och sanningen är att jag aldrig förut vela le så mycket som nu, haha. Nu när jag är med vissa underbara personer så börjar jag faktiskt tycka om mig själv allt mer! Och vet ni hur härligt det är?

Ja, nu kom lilla söta Agnes så vi ska väl snart börja gå till lektionen. Åh, hon sitter bredvid mig och ler lite halvgalet, så sött!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet inte om jag tackt för kommentaren jag fick av dig på en bild. Men tack nu iaf =)

2009-03-20 @ 10:08:10
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: lisette

Spana in min blogg :) Har gjort en ny där jag har en lite outlet och säljer lite småsaker :) hehe.. Http://Lisettee.blogg.se/outlet/



:)

2009-03-20 @ 12:12:49
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0