Kram på er alla glada


Nu sitter jag på skolan och ska röra mig hemåt om ett par minuter. Vi fick sluta mycket tidigare, det var nämligen sista lektionen i Naturkunskap. Jag var inte alls förberedd på det, så jag är lite besviken faktiskt för det var en toppenkurs och likaså var vår lärare det!

Vi hade en sjukt roligt idrottslektion idag, för ett år sen hatade jag idrott, men nu är idrott ett av de roligare ämnena i skolan. Vi halkade omkring som ett par pingviner på vår isiga körplan och fick bland annat köra en annorlunda slags fotboll. Självklart halkade man, tacklades, flög och skrattade. Allt var oerhört roligt, frånsett att söta Agnes stukade foten och jag tror att det gjorde riktigt ont. Hoppas att hennes fot inte blir sämre.
Måste tala om att det var roligt att tacklas lite grann, oftast brukar jag inte göra det, men idag var en annorlunda dag med mycket pepp från alla till alla.

Nu har jag skrivit av mig, hoppas ni får en underbar och solig eftermiddag. Själv ska jag plugga lite engelska och kanske lite matte, vi får se. Har ju trots allt nationella imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

På idrott B:n spelade vi också lacrose (hur det nu stavas) på stora gårdsplanen. Sedan fotboll med en minimal boll! Åh, vilken glädje! Jag fintade Tobbe mer än 3ggr. Jag förtjänar nästan en applåd. :)

Sen gjorde jag mål 2ggr. Inte illa heller för den delen.



//Rebecca

2009-03-25 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0