Optimist number one


Alex brukar ofta säga: Man ska vara optimistisk och se sina begränsningar.
Jag håller med henne fullständigt, men bara för att ge meningen lite mer touch vill jag lägga till ett par ord.
Man ska vara optimistisk och se sina begränsningar för att kunna gå ett steg längre.
Tack Alex för dina kloka ord, keep up your good work and go for it!

Idag är en sån där dag då jag är på bra humör, jag fotade självporträtt till exempel och det händer sällan.
Eftersom glädjen är på topp delar jag den med er, bjuder lite på mig själv och ger er ett gott skratt.

HUGS



Kommentarer
Postat av: mimmi

Det är alltid roligt att få höra när folk mår bra:)

här är det inte så roligt .. hörde nyss på väder rapporten att det är mer snö på väg och mycket skall det visst bli... jag vill ha VÅR nu ju :)

2009-03-06 @ 21:26:44
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: shimett

hehe vilken bild XD

2009-04-03 @ 09:56:30
URL: http://www.shimett.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0