Träslöjd


På schemat idag var träslöjd, palt, fysik och prov. Jag grämde mig verkligen över träslöjden, jag trodde det skulle gå åt skogen och att jag skulle vara sämst på det. Sedan visade det sig att jag faktiskt var väldigt duktig! Jag klarade av att såga rakt på första försöket och resten flöt på helt perfekt.

Vet ni? Det är ganska svårt att skriva när man ska försöka lyssna på nån annan, haha. Just nu försöker Agatha plugga på NK och hon ställer frågor som jag försöker svara på. Det går faktiskt ganska bra.
Agatha konstaterade just att hon känner sig vårig eftersom att jag har på mig t-shirt! Jag hatar verkligen att visa mina smala armar, så idag är faktiskt en udda dag då jag har på mig t-shirt.

Vår grupp på träslöjden - och alla andra grupplektioner - är verkligen bra tycker jag. Vi kan diskutera mycket, skratta åt varann - mest åt mig, och vi har ändå ganska roligt. Eftersom vi har prov idag så började vi ställa frågor och medan Alex ihoplimmade brädor torkade satt vi ner och hade en stor diskussion kring om vi härstammar från Hidel Bergensis eller Homo Ergaster. Jag anser att Bergensis dog ut och att vi härstammar från Ergasterna eftersom de har samma släktnamn som oss, Homo.
Vad tror ni?

Ja, nu ska jag sätta mig med brudarna och plugga NK, vi får hoppas att det går bra!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till med pluggandet!

Snart är det påsklov, skönt va?

2009-03-19 @ 12:38:54
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej sötis! :D



Just nu har jag en foto tävling i min blogg, så kiak in och läs översta inlägget, och delta!



Kramkalas på dej, <3 :D

2009-03-19 @ 15:22:20
Postat av: L I S A

Ja, tyvärr bara ne bild, men skynda dej och lägg upp en bild, för tävlingen avgörs ikväll! :D

2009-03-19 @ 17:21:07
URL: http://ndastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0