Tre saker om mig


  • Jag har inte tittat på TV sen i slutet av vecka nio och än har jag inte känt något som helst sug efter att titta. Det är skönt att komma hem och bara slippa att fastna vid teven. Istället fastnar jag här, vid min älskade dator - som inte ens är min. Mycket dåligt gjort Matilda. Skärpning.
  • Till frukost älskar jag vanligt fil från Norrmejerier, KRAV-märkt müsli och jag skär gärna ner en banan eller ett äpple i det och så sylt förstås! Ibland händer det att vi inte har något av detta hemma, frånsett filet förstås, och då blir det till att improvisera med knäckebröd. På somrarna blir det oftast mjölk, nyplockade blåbär och müsli, yummy!
  • Äter mycket nyttig mat, mina föräldrar är emot färdiglagad köpesmat. Har hög ämnesomsättning och äter oftast väldigt mycket. För min del blir det mycket kikärtor, qourn och grönsaker och det är alltid lika gott. Äter ibland de mest annorlunda maträtter, men det är verkligen värt att testa något nytt!

NU vill jag gärna veta tre saker om dig, precis vad som helst! Skriv ett inlägg på bloggen och jag läser.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar NIN.

Jag äter inte kött.

Jag går på snobb-gym. :D



BONUS. Jag gillar den här typen av blogg-inlägg. he he

2009-03-26 @ 13:08:27
URL: http://sofiafoto.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0