Oh ja?


Luktar fortfarande får och ko om mina händer, trots att jag duschade på skolan!
Mitt humör de senaste dagarna har gått i stora vågor, ena stunden är jag ledsen och andra jätteglad och just nu mår jag toppen. Tack vare en underbar dag i skolan.
Jag älskar att få skratta och vara med kompisar.

Ja. Öhöö... Host host. Har ni förslag på vad jag ska skriva? Skulle kunna skriva ett par saker jag tycker är skoj!
  • Nämligen att läsa andras bloggar, helst personer som jag känner, då blir det bara roligare!
  • Sedan finns det något som är guld värt, nämligen att få prata med personer och lära känna dem som de är på insidan. TACK för att ni litar på mig så pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0