Tänk vad glädje kan göra!


Vet ni vad? Jag gjorde faktiskt färdigt städningen direkt efter första inlägget, duktigt va? Det var en hel drös med påsar av kläder jag inte vill ha kvar. Måste väl erkänna att det var ett tag sen jag rensade garderoben sist. Mitt rum ser verkligen rent ut nu! Det var också ett tag sen sist, haha.
När jag inte har städat rummet och hallen och pluggat fysik (jag var färdig med allt detta innan klockan var halv elva!) har jag varit ute, suttit och lapat i mig sol. Det är fantastiskt med våren, den kommer och värmer upp en på alla möjliga sätt. Sedan tog jag en lång promenad med älskade kameran och hittade massa små roliga saker att dokumentera.

Nu har tyvärr solen gått i moln och då tänkte jag precis såhär: Eftersom vädret är så dåligt så skulle jag kunna sätta mig vid datorn. Mycket väl medveten att OM jag gör det så fastnar jag där. Äsch, det är vid datorn som jag trivs. Hade bland annat en mycket trevlig kväll på msn igår, tack! Känner mig verkligen på topp just nu. Och ni som läser och vet varför förstår, ni andra får leva i ovisshet, haha.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Du har gått vidare i min fototävling

2009-03-22 @ 17:42:52
URL: http://nicolebambi.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-22 @ 18:08:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: JULIA

härliga bilder måste ja säga :D

2009-03-23 @ 10:55:22
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0