Varför sådan huvudvärk?


Kom hem klockan fyra och då åt jag tre våfflor med grädde och hjortronsylt. Sen pratade jag en hel del med mamma om lite allt möjligt, lite om skolan och så.
Kring fem satt jag djupt försjunken i matte och huvudvärken började komma. Har repeterat färdigt, till sist. För sådär en tre kvart sen. Då satte jag mig med engelskan istället. Vilket helvete det är för mitt huvud. I bakhuvudet värker det och mest i nedre delen, bakom öronen. Har druckit mycket vatten, ätit bra med mat, varit ute och andats frisk luft och slutligen tog jag en alvedon. Dock har ingen förändring skett än. Usch vad trött jag känner mig. Jag kanske sover redan klocka åtta? Möjligtvis lika bra det.

Näe, nu ska jag nog kila. Ser fram emot min sköna madrass på golvet - jo, så är det minsann. Jag har ingen säng och har inte haft på flera månader! Men än så länge fungerar det bra, min rygg mår mycket bättre än förut.
Hoppas att jag mår bättre imorrn bitti, vill vara klar i huvudet när jag ska göra nationella. Kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Hej!



Ja, jag blev lite less faktiskt... :/ Tack för att du gillade mina foton, kul! :)



Kommer nog ta bort min pixbox tror jag, känner mig inte lika sugen på det längre...



Förresten... Mathilda... Visst är du också med i Pixbox-kalendern?

2009-03-26 @ 05:24:03
URL: http://therre.blogg.se/
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Jag valde rätt många o föredrog andra foton än de som de valde, men mn :P

2009-03-26 @ 08:44:43
URL: http://therre.blogg.se/
Postat av: L I S A

Hej, Jag känner igen mej enormt mycket, har huvudvärk nu, är fortfarande förkyld, och så himla är så himla tät i bihålorna, så det riktigt värker överallt i huvudet.



Uch, vi får fan gå på massage....Haha!

2009-03-26 @ 09:16:51
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0