Vilken annorlunda dag.


Vaknade som tidigare sagt klockan 05.01 i morse, somnade om klockan 06 och sov till klockan 08. Då var jag helt ensam hemma och det var skönt. Händer inte särskilt ofta och när det väl gör det så blir man lite tafatt av tystnaden.
Har spenderat dagen åt att promenera en stund med kameran, i skogen. Det blev en hel del plumsa i snön men jag fick ett par fina foton. De dyker upp strax. När jag ätit lunch gick jag ner på stan. Så härligt det är med promenader! Har blivit en hel del nu när solen skiner och det är varmt ute. På väg hem hämtade jag syskonen på skolan.
Hade någon tanke om att plugga lite matte, men fotade istället. Kring fyra la jag mig och läste och råkades somna och vaknade av att lillebror Måns frågade om jag skulle äta middag. Alldeles nyss, så mitt huvud är lite dizzy om man säger så.

Tänkte kolla på fotona nu och sen äta glass. Kom ihåg frågestunden! ;) *min första smiley på bloggen, blir det även den sista?

Kommentarer
Postat av: Aime

dina bilden har verkligen fin skärpa och fokus. du vill bli professionell fotograf va? du borde verkligen satsa. jag gillar den där blodapelsinen, de fotona var underbara.

2009-03-27 @ 22:29:03
URL: http://killingalllights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0