Min helg ordagrant


Denna helg kan jag beskriva ordagrant vad jag har gjort.

Fredag
- eftermiddag: bussresan gick bra, inget tjafs på bussen. Pratade med en klasskompis hela vägen till Luleå.
- kväll: hela familjen på dåligt humör. Somnade klockan 22.

Lördag
- morgon:
vaknade 8, åt frukost, somnade om 9.
- eftermiddag: vaknade 14 av att mamma skulle kontrollera att jag verkligen levde, sover aldrig så här länge i vanliga fall. Ägnade dagen åt att äta muffins, godis och annat smått och gott.
- kväll: bakade kladdkaka med vit choklad, tittade på Da Vinci-koden.

Söndag
- morgon:
vaknade 7.20, krattade baksidan av huset (där det växer långt gräs!) så att jag fick blåsor på båda händerna. Eller, snarare skavsår.
- eftermiddag: sov ytterligare 2,5 timme, klagade på syskon och försökte få dem att göra deras del av arbetet med krattningen. Åkte bil till Luleå, sen vidare till Piteå.

Det var min helg, den var riktigt... så att säga, intressant! Hur har din helg varit?


Modell: Frida Hamstig

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hahaha, kan inte beskriva min helg ordagrant men jag har njutit av vädret, fotat min kompis, lekt med mina barn och min hund och haft vänner här på middag.

2009-05-10 @ 22:54:53
URL: http://ulricatorning.blogspot.com
Postat av: Sessan

Min helg var såhär:

Fredag eftermiddag: Pojkvännen kom hem, handlade tacos + garderobförvaring,barnfotografering & myskväll.

Lördag: IKEA, middag hos svärfördäldrna, Robinsson med pojkvännens kompisar.

Söndag: Montering av hyllor, kalas & massage :)



Fin blogg du har föresten :)

2009-05-11 @ 11:35:17
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0