Not a single word



Foto: Ellen Tillberg

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Jag är på bra humör, känner mig ganska förberedd för sommaren, trots att den mesta av tiden gapar tom från planer. Hur som helst lär jag tillbringa mycket tid i vårat gula hus i byn. Sedan blir det ju sommarjobb också, såklart. Kanske åker jag och hälsar på syrran i Stockholm, det låter för mig lockande.
Resten av tiden gör jag förhoppningsvis något, annars får jag väl.. tyna bort i sommar. Men det hoppas jag verkligen att jag slipper.
Nu, kära vänner. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

SV: Tusen tack! =D det värmer att höra.

2009-05-02 @ 00:21:05
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0