Paranoida bröder


Mina bröder är minst sagt lite... egendomliga.
Igår pratade jag med en kille från min gamla klass, om den klassträff vi ska ha på examen. Han bor granne med oss, så det var väldigt lätt att få kontakt med honom. När min 8-årige broder kom hem såg han mig stå och prata med den här gamla klasskompisen. Han började skratta och pekade på oss. Efteråt ville jag såklart veta varför han hade skrattat så hysteriskt.
"Jag trodde du var kär i honom ju!" och så började han rodna och skratta igen. Ojoj, enbart för att jag pratar om en klassfest med en gammal klasskompis ska jag tydligen vara kär...

Händer det något roligt i helgen för din del?
Här var det utlovat +25°C, men icke sa Nicke. Knappt någon sol här ens...!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hahaha småbröder är minsann lustiga. Min bror på 6 år gick & sa till mamma att jag var kär i en kille jag pratade/sms:ade med. Då var jag inte kär i honom men nu är vi tsm :)

2009-06-01 @ 09:13:14
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0