Tjugo diskade förpackningar


Nu har jag diskat säkert tjugo förpackningar/glassburkar. Vart kommer de ifrån? Hur som helst, det var inte så många mjölkförpackningar att diska, som jag först trodde. Tur det.

Idag har jag kommit fram till att jag är den person som gör alla förvirrade. En snäll person uppmuntrade mig på msn med orden "haha det är fan sant!" och det gläder mig att det inte enbart jag som tycker det!

Tror att morgondagen ska ägnas åt att ta det lugnt, sen har jag lust att prata med en en gammal klasskompis som bor här bredvid mig. Vi får se vad förvirrande Matilda lyckas med.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Tack tack. Måste bara ha lite självdiciplin så jag gör det också = )

2009-05-15 @ 10:06:24
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0