The first and only


Första och antagligen enda listan jag kommer göra på den här bloggen, snodde den från Agatha, haha. I brist på annat att göra, eftersom jag inte kan ut och springa eller något sånt. Ååh, vill röra ordentligt på mig, men det får jag inte. Så. Det blir att sitta här istället.

Femton "är du?"
1. Är du snygg? Jadå, lagomt!
2. Är du tjock? Nej, absolut inte.
3. Är du smal? Jo, kanske lite för mycket, men bättre nu än då.
4. Är du en sportfåne? Inte en sportfåne, men det är kul att röra på sig!
5. Är du rolig? Tyvärr, har dock en önskan om att vara det.
6. Är du sjuk? Inte farligt mycket!
7. Är du feg? Alltid, haha. Nä, såklart inte alltid.
8. Är du törstig? Jo, nu när det kommer på tal.
9. Är du 15? Jo, på sätt och vis. 15+1=16, eller hur?
10. Är du rik? Nej, oturligt nog inte.
11. Är du fattig? Hah, fattig var en överdrift, jag är luspank.
12. Är du smart? Från stund till stund, ja! Tekniskt men inte socialt möjligtvis!
13. Är du shoppingsugen? Beror på vad shopping är. Haha, vill dock köpa nåt!
14. Är du ressugen? Väldigt. Morr till Ellen!
15. Är du saknad av någon? Tror inte det och kommer nog inte heller vara det.


Fyra "skulle du?"
1. Skulle du vilja vara längre? Nån centimeter hade aldrig skadat.
2. Skulle du vilja väga mer? Jo, det skulle jag.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Beror väl på, haha.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nä, usch.


Sju "kan du?"
1. Kan du vifta på öronen? Nej, men när jag var liten drömde jag om det ;-)
2. Kan du slicka dig på näsan?Haha, nej!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jag trooor det...
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jo, simpelt! ;-)
5. Kan du vara på en fest utan att dricka ? Såklart. Den här frågan passar mig bättre: "Kan du vara på fest och dricka?"
6. Kan dina vänner lita på dig? Alltid, det är väl det enda de kan göra, haha!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Jo, faktiskt.


Fyra "antingen eller"
1. Pierca tungan eller näsan? Tungan, om jag måste.
2. Vara seriös eller rolig? Självklart är roligt roligare att vara ;-)
3. Brinna eller drunkna? Drunkna, om vattnet är iskallt. Ska tydligen vara väldigt skönt sätt att dö på.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Ja, svår fråga.... Skämt åsido, mina föräldrar.


Fyra "ärliga svar"
1. Tycker du om någon just nu? Vad kan jag säga? Nej.
2. Sol eller måne? Sol!
3. Vinter eller höst? Höst, åååh. Färgerna.. Haha.
4. Soligt eller regnigt? Soligt såklart, men regn kan på sommaren vara underbart!


Sju "om dig"
1. Vad är din klocka just nu? 15.05
2. Fullständigt namn? Matilda, mamma ville att jag skulle heta Nanny i andranamn, vilket aldrig blev av.
3. Vart vill du bo? Någonstans där jag trivs.
4. Hur många barn vill du ha? I framtiden ett par, kanske tre stycken?
5. Vill du gifta dig? Det får tiden avgöra, haha.
6. Är du kär? Vad tror du? Nej, såklart.
7. Favoritårstid? Sommaren :D

Kommentarer
Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Där fick vi veta lite mer ;)

2009-05-26 @ 19:51:12
URL: http://nicolebambi.blogg.se/
Postat av: Alicia

Haha, listor är kul. Faktiskt bra info från sånt.

Tack för kommentaren, du är så snäll!

2009-05-26 @ 20:50:39
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0