Update från Kalmar!


Hej på er alla läsare! Nu är det Matilda som skriver en liten snabbis. Min praktik här i Kalmar går superbra, trots långa dagar är det väldigt roligt. Jag har bara hunnit med att jobba, äta och sova - i stort sett. Idag har jag varit på en draghundstävling och fotograferat lite, och i morgon har jag planer på att fota den vackra naturen här runtikring. Sedan har min moster tagit hem en otroligt söt katt från djursjukhuset (ägaren tänkte avliva honom..!). Morris är vacker, kelig och väldigt cool i sin utstrålning. Dessutom väldigt pratig. Han sov i mitt rum inatt, och han har dock dåliga vanor (får han inte nog med uppmärksamhet slickar han på ens armar, och kan sedan bita till lite lätt, haha)
Hur som helst, foton får ni se när jag kommer hem till Piteå igen.

Vill ni veta något som gjorde mig otroligt glad när jag öppnade internet? Jo, mina två gästbloggare som har skrivit så fantastiskt fina saker om mig - och dessutom uppdaterat med grymma foton! (Hoppas att ALLA håller med mig angående det!), ska bli kul att se vad Michaela kommer med för inlägg :-)
Sedan såg jag även att mitt och Sofias foto kommer med på fotomässan, vilket var otroligt roligt att se! Synd att man inte kan vara där!

MÅNGA kramar till er alla där ute, hoppas att ni har det bra där ni förhoppningsvis myser denna lördagskväll. Vi lär höras mer söndag kommande vecka!

Ett par foton från höstlovet, modellen är min barndomsvän Hilda.

Kommentarer
Postat av: Lina F

Svar: Tack så mycket, Matilda! :D

2009-11-07 @ 21:45:50
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Sessan

Trevligt att få höra av dig & veta att du har det bra.

2009-11-07 @ 21:48:44
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

vilka fina bilder!

2009-11-07 @ 21:49:35
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul att det går bra och ja, dina gästbloggare gör ett jättebra jobb! ;D

2009-11-07 @ 22:46:05
URL: http://sofiafoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0