Ett bildlöst inlägg - med bilder på G!


Idag har jag varit riktigt duktig när det gäller att göra bort mina sysslor för denna helg. Först och främst har jag städat, efter det satte jag mig med kemiboken och gjorde alla uppgifter. Slutligen jobbade jag en ganska lång stund med samhällskunskapen och vårt grupparbete. Har man inget annat för sig kan man lika gärna göra bort det som är ganska nödvändigt (jag hatar att göra ingenting, för det är en stor del av mina helger som ser ut så).


Här hemma ser det ut som det värsta... ja, jag finner inga ord för det! Det har alltid sett ganska rörigt ut här hemma (vi är trots allt 9 pers!) men nu har det gått över gränserna. Det var sen igår då mamma och pappa har varit och rensat ut ur farfars lägenhet. Jaja, jag antar att de flesta lådor och liknande kommer att försvinna härifrån så småningom! Och sanningen är att man kan hitta en hel del intressanta grejer, bland annat en tidning som jag och min klass gjorde när jag var tio år gammal. Och nu sitter jag här med en bok som min farmor fick när hon tog sin avgångsexamen 1930.


Jag ska fortsätta att redigera lite bilder nu. Dem ska ni få njuta av senare. Och till dess kan ni få lyssna på en av mina spotify-listor! Klicka här.

Kommentarer
Postat av: Tilda-[foto&design]

HAaha;)

2009-10-18 @ 18:12:34
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer Nilsson-Studerande fotograf

Svar: Tack! Jag hade det jättebra i Stockholm också ska du veta :)

Postat av: Gabban

haha, vi hade nästan identiska spellistor! :)ha

2009-10-18 @ 19:07:27
URL: http://sandigt.blogg.se/
Postat av: Tilda-[foto&design]

Haha aa det var det också!:D

2009-10-18 @ 22:11:27
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Foto i norr - Marie

Hejsan! Vad spännande med bilder senare då. Hir har du det annars om dagarna? Själv har jag börjat jobba efter min mamma ledighet men är ute med kameran så fort jag får möjlighet, harft en foto session med Ida här i slutet av september och jag ser fram emot nästa ggn vi ska ut. Har jobbat och jobbat känns det som men har skickat in lite bidrag i foto tävlingar lite här här och där ska blir spännande att se hur det går där. Ha det gott :)

2009-10-19 @ 06:29:51
URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0