Fortfarande i byn


Jag har än så länge haft ett trevligt lov här i byn, med vissa missförstånd dock (som klarades upp till sist). Idag har jag spenderat en stor del av dagen utomhus och fotograferat när solen har kikat fram. Det blev en hel del porträtt, så jag har förhoppningsvis något att bjuda på innan jag åker till Kalmar på lördag.
Och risken finns att det blir två veckor utan bloggning för min del - det återstår att se om jag kan få någon annan att uppdatera under tiden.
Är det någon som kanske är sugen på att gästblogga?
Och... Idag gjorde jag och två av mina bröder de godaste muffinsen på länge, länge. Chokladmuffins med kokos och banan. Och det bästa av allt var att de blev lite knäckiga, lite som kladdkaka. Mumma. Och jag ska önska alla ett fortsatt trevligt lov!

Kram.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad är det du ska göra på din APU? :)

2009-10-28 @ 21:54:30
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Emma

Att skriva gästblogg hade visserligen varit kul, men jag vet inte om det skulle blivit så bra.. :P haha! (x

Ha det så bra! :D

2009-10-28 @ 21:54:49
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0