Äckligt simpelt


Nu var provet gjort, och igår kväll hade jag nog en tanke om att plugga - men (ehm) det blev inte riktigt av. Provet var dock väldigt, väldigt lätt - som Karin sa: "äckligt simpelt". Som vi pluggade igår hemma hos Frida - helt i onödan.
Men men. Funderar på att färga håret idag, och i morgon ska pappa och några av hans kompisar ha en fest, så mina systrar i södra Sverige kommer hit. En av dem har jag inte träffat på väldigt länge, så det blir roligt.
I övrigt ska jag denna helg kolla resor till Kalmar, ringa min moster ang. min APU-plats och sedan måste jag plugga till kemiprovet jag  har på torsdag nästa vecka. Kom just på att jag måste göra en powerpoint över min vistelse i Göteborg, och sen ska jag stjäla lite tid från svenskalektionen och berätta för klassen.
Förhoppningsvis (betyder: självklart) ska jag uppdatera med foton därifrån, och kanske från dressyrtävlingen förra helgen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Kalmar? :O Vad ska du göra här?

2009-09-18 @ 11:57:42
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/
Postat av: Shimett

Har du hörd om relaxation eller? ;P

Det är fredag, inget plugg nu ;)



Bortsett från det

Trevlig hälg :)

Postat av: Emma

Det är alltid så för mig. Om man inte har pluggat så mycket så är det alltid jättesvårt och tvärt om.. x)

2009-09-19 @ 10:49:57
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0