Jag borde vara stressad vid det här laget


Ni får ursäkta min dåliga uppdatering denna vecka, men kan väl inte annat än säga att jag har varit till 100% upptagen. Under de tre dagar jag är i Göteborg missar jag minst sagt mycket i skolan, och jag har helt enkelt gjort bort allt skolarbete innan jag åker dit. I vanliga fall brukar alltid ett par skolböcker följa med mig hem, men idag stannade allt minsann kvar i skolan!
Varje dag efter skolan, utom i onsdags, har jag stannat för att antingen plugga tillsammans med Agnes eller Alex och Frida. Varje dag har jag kommit hem ungefär kring 20.00. Idag var jag hemma redan klockan 14.30 och höll på att somna. Så trött är jag. Helt sjukt.

I morgon bitti, närmare bestämt 07.20, träffar jag Hilda som ska tävla sin häst Emil här i Piteå. Det ska verkligen bli grymt kul att träffa henne! Var ganska många veckor sen sist.
På söndag åker jag till Kallax (tack för rättningen Sara, jag sa ju att jag var trött, haha) i Luleå, och än har jag inte packat mina väskor (jag har bara skrivit ned vad jag ska ha med mig).

Den största stressen var trots allt att jag inte har haft något pass eller liknande, så i måndags fick jag skaffa mig ett expresspass hos polisen. Idag hämtade jag ut det (jag kan tala om att jag ser hemsk ut, stirrar som en jäkla galning).

Hmm.. Vad mer kan jag egentligen säga? Ska sätta mig tillrätta framför en film på teve, sen kommer jag däcka och så är det bara att ta sig upp imorrn. Hojj.
Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Sara

Arlanda i Luleå? :) Arlanda är ju i Stockholm :)

2009-09-11 @ 21:17:13
URL: http://saraamarklund.blogg.se/
Postat av: Malinhe - fotobloggen.

Tjena sötnos!

hur äre med dig då? :D

2009-09-11 @ 21:44:00
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jättefin blogg du har, du ta också jättefina foton. :)



Vad ska du hitta på idag? :)

2009-09-12 @ 10:37:36
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Ceralia

När man ser sitt passfoto får man alltid en ny fiende Grr

2009-09-13 @ 13:02:07
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0