uttråkad


En bild på min systerdotter som ser väldigt uttråkad och trött ut. Detta var efter en lång dag på tom tits experiment och vi väntade på att åka hem. Det lite annorlunda perspektivet beror på att jag lade kameran på bordet och fotade med vidvinkel. Jag tycker Matilda är jätteduktig på att fota barn, speciellt hennes bröder som ofta hamnar framför kameran. Det är lite utmanande att fånga barn på bild tycker jag, själv har jag inga yngre syskon så jag får jaga mina systerdöttrar med kameran. Vilket verkligen är en utmaning då dem satt i system att gömma sig så fort de får syn på kameran. Men ibland så lyckas man..

//Fabian




Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg och fina bilder!:D

2010-04-04 @ 17:46:41
URL: http://myyliffe.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se en del nyttiga grejer och inte endast det generella sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 08:43:41
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0