Sommaren...


Det känns verkligen som igår man gick på stranden, när solen värmde enormt och vattnet slog emot fötterna. Bilden nedan är från i juli, när jag fotograferade min syrras två barn på Gläntan i Piteå. Det känns inte alls fem månader sen hennes barn och mina bröder sprang runt på stranden, busade, fotograferades, åt kakor, badade. Nu är det snart jul, vi är i december, men det ser nästintill ut som att våren är på G. Hemskt tråkigt, då jag bokstavligt talat ÄLSKAR snö.


Snö som gör vintern så vacker och ljus. Inte konstigt att man är trött om dagarna med den där grå världen utanför fönstret. Snö piggar verkligen upp och ger lite liv åt vintern. Jag hoppas att det blir en vinter liknande den förra här i Uppsala! (då kanske jag inte kommer sakna den norrländska vintern lika mycket som jag annars kommer göra)


Nu ska jag återgå till redigeringen av NordanSmaks bilder. Är supernöjd!



Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

SV: Tack så mycket Matilda! :)



Vi får hoppas på snö snart!!!

2011-12-02 @ 15:14:59
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0