En tidig bröllopsfotograf-karriär


Haha, jag hittade just ett par bilder från år 2005 som jag har fotograferat. Jag var ganska hemsk mot mina bröder och spökade ut dem i diverse olika kläder och tvingade dem sedan att ställa upp på att fotograferas, tydligen fanns det ett intresse redan då! ;-) Det fanns till och med en kort kort film där jag fixar till min lillebrors pose så att hakan blir rätt, inte illa va?
Även klänningen är en av mina kreationer, jag var väldigt förtjust i att sy, i rosetter och band och jag tyckte verkligen att min prinsessklänning var oerhört vacker, idag är åsikten kanske en aning förändrar, men det är en annan femma! ;-)



Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, så utrolig søtt! Pleide selv å kle opp småbrødrene mine i jenteklær. Sminke de og slikt. Hovedsaklig fordi jeg ønsket meg en søster da, men...

2011-01-21 @ 20:00:28
URL: http://retrofairytales.com
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Haha, nej vad gulligt! Var bara tvungen att le efter att ha läst texten och sedan kollade på bilderna :D haha

2011-01-23 @ 00:45:50
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0