Life's great


Har fullt upp för det mesta, på jobbet till exempel. Ska dit idag också, men i morgon är jag ledig. Inväntar även bildval från de två barnfamiljer jag fotat nu under veckan, ska bli spännande och se vad de väljer för bilder! Har lite smått börjat packa också för den delen. Och planera lite, till exempel vad som ska till stugan och ställas där och vad som följer med till Uppsala. Lika bra att börja så man har gott om tid, för jag tror att jag kommer fastna framför datorn de kommande veckorna med bildredigering av olika sorter, istället för att göra nyttiga saker som att packa. Jag tycker att livet känns riktigt härligt för stunden, jag är lika klantig som vanligt (haha) men jag skrattar bara åt det, that's me helt enkelt. I övrigt känns det som att jag är väldigt lugn och glad, sitter mycket ute och läser böcker nu under sommarvarma dagar, något jag inte gjort på flera år känns det som. Så jodå, nog är jag nöjd, även om mitt liv ser ut ungefär likadant ut nu som för två år sedan (och då kändes livet verkligen som skit, om jag ska vara ärlig).


Ser fram emot resten av dessa sommardagar, och sedan längtar jag till en ledig vecka i stugan och att få flytta och börja med något helt nytt och ovant. Det ska bli riktigt riktigt roligt. Nu ska jag kila, hoppas ni inte tröttnade på ett bildlöst inlägg. Ska försöka slänga upp lite bilder senare idag, om jag finner tiden!


Kram på er fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0