Återkommer om 1-2 veckor


Ni får ursäkta mig om jag den senaste tiden inte har varit den bästa bloggerskan, olyckligtvis kommer det nog vara så i ungefär en-två veckor till. Efter det återkommer jag med mängder av härliga bilder, lite barnporträtt och kanske bröllopsbilder. Just nu händer så mycket, känner mig så lycklig över att allt i skolan är färdigt. Åh, jisses vad skönt det är! Snart studenten, bal, tid att umgås med alla personer jag lärt känna de senaste tre åren. Tacka för den underbara tid jag trots allt haft, när jag tänker tillbaka så är det mycket jag har Grans att tacka för. TACK.

Nu ska jag njuta av livet, återkommer igen när jag känner att jag har tid och lust. Många goa kramar på er, hoppas att ni får en underbar start på sommarlovet!


Hehe, här är en härlig bild som fotades efter att jag, Agatha och Erica hade sprungit Vårruset. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Julia { Fotograf i Skellefteå }

Min syster tar också studenten i år, och det märks att som student så har man fullt upp! :D



sv: åh, tack så jätte mycket! Jag gillar känslan i dem också. De tilltalar mig på något speciellt sätt :)

2011-06-03 @ 16:46:26
URL: http://endagiapril.blogg.se/
Postat av: carro öhman

din blogg är så himla fin!!

2011-06-04 @ 00:55:22
URL: http://hetervajagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0