Bildlöst.


Usch, är helt slut. Slut och slut kan man i och för sig ifrågasätta. Inledde dagen med att jobba, som vanligt. Sedan åkte Fabian hem, efter att han varit här i en månad. Det var inte så roligt... Att han åkte hem vill säga. Sedan jobbar jag imorrn, har bilder i mängder att redigera när jag kommer hem. Värmen gör en tokig när man sitter inne och inte kan njuta av den. Vill helst ligga på en filt i skuggan och njuta av lugnet med en glass. På fredag jobbar jag från 9.00, har en paus mitt på dagen, och fortsätter sen att jobba fram till midnatt. På lördag fotograferar jag bröllop. Det ska bli roligt dock!

Som sagt, det är lite stressigt att hinna få bilder färdiga och leverera, speciellt när det är så mycket annat man vill njuta av nu under sommaren. Men glad är jag innerst inne ändå, för att livet är så bra. Jag har ett jobb, jag får fotografera och göra det jag älskar, och jag har människor runtom mig som bryr sig om mig. Det är vad som betyder. Love it! Nu ska jag sussa, imorgon är det upp till jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0