Linn i väntan på Rickard


Dessa bilder fotograferade jag för över ett år sedan, när Linn väntade Rickard som redan har fyllt ett år. Hon var verkligen vacker med sin mage, och det var spännande att få fota eftersom det var första gången jag fotade någon som var gravid.

 

För tillfället jobbar jag i stort sett varje dag på apoteket, och när jag kommer hem är det redigering och mysa framför film med Fabian som gäller, åtminstone när det är dåligt väder. Familjen är i stugan eftersom att alla är lediga, och dit ska vi på midsommar. Ska bli så roligt, länge sen jag var i stugan!

 

Ska fortsätta se film nu medan regnet öser ned utanför.. Kram!

 


Kommentarer
Postat av: malinhe

SV: åh tack fina du!



Okejokej :) helt grymma bilder här med, alltså det är verkligen något speciellt med dina bilder!

2011-06-21 @ 22:00:38
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: JE Ögonblick & Känsla

Gillar dessa bilder och att de känns dokumentära snarare än arrangerade som vissa gravidbilder kan kännas. Naturligt och ärligt på nåt vis, och toppenfint i svartvitt!



SVAR: Åh tack så mycket :D Det var oerhört roligt att fotografera där.

2011-06-22 @ 22:43:27
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0