Morgongåva idag


Den roliga fotograferingen jag pratat om tidigare var en morgongåvefotografering. Väldigt spännande, jag var lite nervös innan eftersom jag inte fotat något liknande tidigare, men tjejen var grymt duktig och gjorde ett kanonjobb! Nu är jag ytterligare en erfarenhet rikare och det gör mig otroligt glad över!


Tänkte se en film och äta lite godis nu, sedan redigera lite bilder på grannarnas barn Rickard och Stina.


Har förresten glömt att visa när jag var med i Piteå-tidningen för någon vecka sedan.. De har något som kallas "Veckans fotoskola" och jag hade äran att få dela med mig av ett par korta tips för att fotografera porträtt. Om jag hade fått, så hade jag kunnat skriva en mycket mycket längre text om ljus, men tyvärr så fanns det inte plats.


Läs hela texten här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0